Nie tak dawno temu, mój mąż i ja zaczęliśmy robić zakupy i sprzedawać online. Nie jesteśmy chomiarzami ani nic takiego, ale ważne jest dla nas, aby upraszczać nasze rzeczy co jakiś czas. Poza tym, kto nie chciałby mieć trochę dodatkowych pieniędzy na randkę lub ten uroczy strój wielkanocny, który Twoja córka po prostu musi mieć?
Jesteśmy aktywnymi użytkownikami eBay (ja lubię kupować wszystko, od artykułów dla dzieci, przez ubrania, po książki, a on uwielbia wszystko, co związane z ciężarówkami), a eBay idzie w parze z PayPalem. Zawsze myśleliśmy, że te dwie strony/serwisy są nieszkodliwe, więc (całkiem swobodnie) podaliśmy im nasze dane bankowe i dane karty kredytowej. W końcu to były w zasadzie tylko zakupy, prawda? Podanie naszych danych bankowych sprawiło, że transakcje były o wiele łatwiejsze, a jako rodzina wojskowa z 15-miesięczną córką biegającą w kółko i wiele się dzieje, jesteśmy jak najbardziej za szybkością i łatwością.
Po kilku miesiącach korzystania z usług, mieliśmy dość przerażające. Mój mąż otrzymał e-mail z PayPal stwierdzający, że jego informacje zostały skradzione - to zawierało wszystko, od jego informacji bankowych do numeru karty kredytowej. Nie mogliśmy zrozumieć, jak coś takiego mogło się stać bez naszej wiedzy, a co gorsza, osoba ta dokonywała dużych zakupów za nasze pieniądze. Musieliśmy się również martwić, że ktoś ukradnie jego tożsamość - bardzo przerażające i aż nazbyt powszechne zjawisko w dzisiejszych czasach.
Na szczęście nasz bank i PayPal były bardzo pomocne i były w stanie zarówno naprawić problem, jak i zwrócić nam skradzione pieniądze, ale upewniliśmy się, że podejmiemy kilka środków ostrożności, aby zapewnić, że coś takiego nigdy się nie powtórzy. W końcu mogło być znacznie gorzej. To właśnie podczas tych badań natrafiliśmy na LifeLock, kompleksową usługę ochrony przed kradzieżą tożsamości, która "pomaga chronić Twoje finanse, kredyt i dobre imię". Skanując zagrożenia, naprawiając wszelkie szkody, śledząc Twój wynik kredytowy i naprawdę gwarantując swoje usługi, wiedzieliśmy, że jesteśmy w dobrych rękach. Kiedy zapisaliśmy się do Programu LifeLock Ultimate Plus, poczuliśmy, że możemy nawet wrócić do korzystania z eBay i PayPal, ponieważ wiedzieliśmy, że będziemy chronieni przed wszelkimi przyszłymi zagrożeniami związanymi z naszymi pieniędzmi i kredytem.
Nawet kiedy otrzymaliśmy kolejnego maila, że informacje o naszej karcie mogły lub nie mogły zostać skradzione podczas niedawnego naruszenia danych Targetu, wiedzieliśmy, że jesteśmy bezpieczni dzięki usługom LifeLock. Zapewniali nas, że nie będzie żadnych problemów w przyszłości i łatwo było odrzucić ofertę Targeta na darmowy monitoring kredytów, kiedy mieliśmy już tak dobrą usługę chroniącą nas. Chociaż nigdy nie zaszkodzi mieć jeszcze jedną rzecz do pomocy, LifeLock naprawdę udowodnił swoją wartość. Wysłali do nas e-mail, zanim Target miał szansę!
Przy naruszeniach danych, takich jak to, którego doświadczył ostatnio Target - i niedawny błąd w zabezpieczeniach Anthem, który dotknął aż 80 milionów klientów - zdarzających się zbyt często, ważne jest, by korzystać z usług ochronnych takich jak LifeLock, by zabezpieczyć swoją przyszłość, finanse i dobre imię. Cieszymy się, że to zrobiliśmy i wiemy, że Ty też będziesz tak uważał!
Dowiedz się więcej:
Aby uzyskać więcej informacji na temat naruszeń danych i tego, ile może Cię to naprawdę kosztować (nie mówię tu tylko o pieniądzach), sprawdź tę stronę.
Zdobądź ochronę już teraz:
Uzyskaj ochronę, której potrzebujesz już teraz, klikając tutaj!
Bądź na bieżąco:
Aby uzyskać najnowsze wiadomości i aktualizacje, pamiętaj, aby sprawdzić LifeLock na Twitterze i Facebooku, a nawet dołączyć do rozmowy używając: #BreachProtection